آقای ارز دیجیتال

تریدر و محقق ارز دیجیتال

آقای ارز دیجیتال

تریدر و محقق ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰


خرید و فروش ترون بر اساس توسعه‌ای که در شبکه آن صورت می‌گیرد می‌تواند افزایش و یا کاهش یابد. یکی از مسائل مهمی که امروزه در این فضا به آن توجه می‌شود، قراردادهای هوشمند است که شبکه ترون تلاش دارد تا با وارد شدن به این فضا به گزینه و چارچوبی مناسب برای توسعه محصولات غیر متمرکز دست یابد. از این رو این مسئله می‌تواند تأثیر بسیاری بر روی حجم معاملاتی صورت گرفته بر روی این رمز ارز دیجیتال داشته باشد.


قراردادهای هوشمند در زمان اتصال مستقیم سیستم‌های متمرکز به بلاک چین از جایگاه کاملاً ویژه‌ای برخوردار هستند، به همین دلیل است که عملکرد آن‌ها می‌تواند بر روی میزان خرید و فروش ترون نیز تأثیر داشته باشد. در واقع زمانی که صحبت از توسعه بلاک چین ها به میان می‌آید، جامعه این فناوری بر اساس فلسفه، ترجیحات و ابزارها به طبقات مختلفی تقسیم ‌بندی می‌شوند. در بین تمامی گزینه‌های مختلفی که شرکت‌ها برای توسعه و راه ‌اندازی پروژه‌ های خود ارائه می‌دهند که این پروژه‌ها می‌توانند باعث ایجاد یکپارچه ‌سازی در میان بلاک چین ها شوند، به همین دلیل است که قراردادهای هوشمند بسیار اهمیت پیدا می‌کنند .
با اینکه رمز ارز اتریوم به عنوان یک پلتفرم برای توسعه قراردادهای هوشمند و فناوری‌های غیر متمرکز یکی از اصلی‌ ترین و رایج ‌ترین گزینه‌ های موجود می‌باشد، ارز دیجیتال ترون بک بلاک چینی با هدف ایجاد اینترنت غیر متمرکز است، وارد این فضا شده تا بتواند به یک گزینه و چارچوب مناسب برای توسعه محصولات غیر متمرکز شود.
ارز دیجیتال ترون یک چارچوب مناسبی را توسعه داده به گونه‌ای که به آسانی دارای قابلیت یکپارچگی و سازگاری برای تمامی توسعه ‌دهندگان باشد. تیم رمز ارز ترون توسعه ‌دهندگان بلاک چین را هدف اصلی خود قرار داده است و این امر باعث شده تا به عنوان مبنای توسعه بلاک چین موجود در این پروژه محسوب شود . آن‌ها به صورت واضح بیان کرده‌اند که رقیب اصلی اتریوم در فضای فناوری غیر متمرکز می‌باشند که سمت و وسی توسعه این پروژه متعاقباً به مرورگرها، اپلیکیشن ها و ... هم رسیده است.
ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص تأثیر عملکرد قراردادهای هوشمند ترون بر روی میزان خرید و فروش ترون بیشتر صحبت کنیم و به همین منظور به بررسی کلی و مراحل ابتدایی توسعه این رمز ارز دیجیتال نیز پرداخته‌ایم . با ما در ادامه مقاله همراه باشید:

بررسی کلی و مراحل اولیه در خصوص توسعه رمز ارز ترون

توسعه بر روی بستر بلاک چین ترون برای توسعه‌ دهندگانی که مهارت و تجربه کافی در این زمینه را دارند مسئولیتی کاملاً منسجم و بدون وجود هیچ ‌گونه مشکلی است، اما این مسئله برای افرادی که تازه وارد هستند، به ویژه در خصوص موضوع توسعه بلاک چین، این مسئله می‌تواند کمی دشوار به نظر آید به طوری که تازه واردان نتوانند به صورت سریع با تمامی جوانب مختلف این بستر آشنا شوند.
همان‌ طور که گفتیم یکی از اصول خرید و فروش ترون و رسیدن به سود دهی توجه و بررسی کلی این ارز دیجیتال است. در واقع هر چه شما بتوانید اطلاعات خود را در مورد یک ارز بالاتر ببرید قطعاً می‌توانید به تحلیل و ارزیابی بهتری از آن دست یابید . پروژه ترون نیز یک پورتال توسعه اختصاصی دارد که این پورتال در اختیار عموم قرار گرفته است. این پروژه تاکنون توانسته در اهداف خود بسیار موفق باشد و چارچوب توسعه آن نیز باعث شده تا عملکرد آن بسیار خوب پیش برود. در واقع توسعه در ارز دیجیتال ترون می‌تواند مزیت‌های متنوع و مختلفی را در مقایسه با هر گونه بلاک چین دیگری ارائه بدهد. با توجه به مشارکت‌ها و محصولاتی که اخیراً برای این رمز ارز اعلام شده است، می‌توان به این نتیجه رسید که ترون اعتماد جدیدی را برای بلاک چین به ارمغان آورده است. این مسئله خود نیز می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر روی میزان خرید و فروش ترون و انجام معاملات بر روی آن داشته باشد.
در درجه اول، توسعه‌ دهندگان شبکه ترون، بر این عقیده بودند که از داشتن چارچوبی مانند ترون کاملاً لذت می‌برند به این دلیل که این پروژه به نسبت پروژه‌ های دیگر می‌تواند بازده و کارایی بیشتری داشته باشد. علاوه بر این مسئله این پروژه همچنین می‌تواند پتانسیل مقیاس ‌پذیری را نیز دارا باشد.
جدای از این مسئله که کاربران تمایل دارند تا تنها با کدهای این رمز ارز سر و کار داشته باشند و یا اینکه بخواهند به توسعه برنامه‌ های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند بپردازند، توسعه ‌دهندگان بایستی بر اساس خط فرمان شبیه ‌سازی مخزن ذخیره خود، کد های مربوط به ترون را دانلود کنند.
شبکه ترون قابلیت پشتیبانی از توسعه جاوا را دارد و از طریق نسخه پشتیبانی شده گواه اثبات سهام وکالتی یا DPoS برای این امر عمل می‌کند. این روش به عنوان یک مکانیزم نو ظهور در فضای توسعه شناخته می‌شود که به عنوان بلاک چین EOS نیز از آن استفاده می‌شود.
در فرایند توسعه اکوسیستم ترون، توسعه ‌دهندگان این مجموعه با مفهوم ماشین مجازی ترون مواجه می‌شوند که مفهومی مانند ماشین مجازی اتریوم دارد ، اما در سطحی بالاتر از آن قرار دارد. اگر بتوان اتریوم را رایانه پر قدرتی در نظر گرفت که ماشین مجازی اتریوم، قلب آن است و به عنوان یک بخش بسیار مهم تلقی می‌شود که در آن کدهای ورودی سفارشی شده را کامپایل می‌کند. 
در نتیجه می ‌توان گفت که ترون یک رایانه منحصر به‌ فرد دیگری است که به صورت سفارشی شده با کمک قلب ماشین مجازی ترون ، قادر است تا به کامپایل کردن ورودی‌های پیچیده کاربران نیز بپردازد.
شروع توسعه ترون مانند آن چیزی که به نظر شما می‌رسد اصلاً مسئله پیچیده‌ای نیست. قراردادهای هوشمند ترون به شرطی که در سالیدیتی Solidity کد نویسی شوند، قابل اجرا و پیاده‌سازی بر روی بلاک چین ترون خواهند بود . زبان توسعه داخلی اتریوم و ابزار اساسی که برای اکثر قراردادهای هوشمند موجود اتریوم به کار گرفته می‌شود، همان سالیدینی می‌باشد. اگر یک توسعه دهنده در رابطه با چگونگی برنامه ‌نویسی بر روی سالیدینی اطلاعات داشته باشد، از لحاظ تئوری کاملاً قادر خواهد بود تا بتواند به صورت سریع بر روی بلاک چین ترون کار کند . این یک روش است که به صورت سنتی و از طریق تبدیلات انجام می‌گیرد.
تا به اینجا در خصوص مراحل اولیه توسعه ترون توضیح دادیم که چگونه بررسی و ارزیابی عملکرد آن می‌تواند بر روی خرید و فروش ترون نیز مؤثر باشد. در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص محیط توسعه رمز ارز ترون و برنامه‌های غیر متمرکز آن خواهیم پرداخت.

ایجاد یک محیط توسعه برای ارز دیجیتال ترون

ارز دیجیتال ترون

زمانی که توسعه ‌دهندگان رمز ارز ترون با این مسئله مواجه می‌شوند که محیط توسعه یکپارچه و یا IDE برای ترون به وجود آمده است و از رابط کاربری گرافیکی یا GUI بسیار ساده‌ای به اسم ترون استودیو نیز بهره می ‌برد، بسیار خوشحال و خرسند می‌شوند. دستورالعمل‌هایی که برای استفاده از این رابط کاربری مورد نیاز است بر روی پورتال توسعه ‌دهندگان به صورت کامل توضیح داده شده است.
رابط کاربری دقیقاً همان سبک رابط کاربری محیط توسعه اتریوم را که چارچوبی بسیار آسان  برای استفاده کاربران می‌باشد حفظ خواهد کرد. از لحاظ دیگر یعنی از نقطه نظر فنی، ترون استودیو برای ایجاد و راه ‌اندازی قراردادهای هوشمند بر روی بستری از اکوسیستم ترون ضرورتی نخواهد داشت اما قطعاً این مسئله برای افراد مبتدی در زمینه توسعه بلاک چین سودمند خواهد بود و می‌تواند بسیاری از خط فرمآن‌ها را به صورت چشمگیری کاهش بدهد. در غیر این صورت کاربران می‌توانند به راحتی از هر ویرایشگر متن و کد مانند اتم و یا سابلایم استفاده کنند و آن را با محیط توسعه ترون تصحیح و مطابقت دهند.
پس از ایجاد محیط ورودی، ترون باکس مرحله بعدی در ایجاد محیط کاملاً جامع توسعه خواهد یافت. ترون باکس عملکری مشابه به ترافل در شبکه ارز دیجیتال اتریوم دارد . در واقع عملکرد آن به صورت ایجاد محیط قابل تست و آزمایش برای بلاک چین ترون می‌باشد. محیط ترون باکس با استفاده از ماشین مجازی ترون ایجاد شده است.

تأثیر تبدیل قرارداد هوشمند اتریوم به بلاک چین ترون بر روی خرید و فروش ترون

گاهی اوقات یادگیری یک چارچوب کاملاً جدید برای کاربران ممکن است بسیار خسته کننده به نظر برسد، اما ترون یک انتقال سریع به اکوسیستم خود را برای کاربرانی فراهم کرده است که می‌خواهند به جای اتریوم، بلاک چین ترون را دنبال کنند . در واقع در این قسمت توجه به این نکته مهم حائز اهمیت است که هر زنجیره‌ای مزایا و معایب خاص خود را دارد و توسعه دهنده بر روی آن باید به طور کامل تحقیق کند تا متوجه شود که کدام یک از مجموعه ‌ها می‌توانند بر اساس سبک توسعه‌ای که دارد برای آن مناسب‌تر است. علاوه بر این موضوع، ترون چارچوبی را برای انتقال قراردادهای برنامه‌ نویسی شده در اتریوم به ترون امکان‌ پذیر کرده است. این مسئله توانسته تأثیر بسیاری بر روی میزان خرید و فروش ترون و افزایش معاملات انجام شده بر روی این ارز دیجیتال داشته باشد.
در واقع به جای آن که قراردادی ایجاد شود و محدود به یک شبکه یعنی اتریوم باشد، که نیز این برای داشتن یک عملکرد به اتر و گس نیاز دارد، پروتکل ترون برای انجام آن به کار گرفته شده است. برای اینکه قرار دادها به اکوسیستم ترون انتقال یابند معمولاً نیازمند این هستند تا جایگزینی پارامترهایی مانند ether/Gas با TRX/sun صورت گیرد . به همان صورت که در شبکه اتریوم، اتر به عنوان پول صلی ایفای نقش می‌کند و گس نز یکسری کسرهای ساده از ارزش اتر است، در ترون نیز که کوتاه شده Tronix است، نقش پول اصلی را دارد و Sun ارائه دهنده کسرهایی از ارزش TRX می‌باشد. در واقع خرید و فروش ترون بر اساس این مسئله صورت می‌گیرد.
قابل ذکر است که ضرورتی ندارد که قرار دادهای موجود در بلاک چین اتریوم مجدداً برنامه ‌نویسی شوند تا بتوانند در اکوسیستم ترون کار کنند. در واقع برای این کار تنها احتیاج است که یکسری تغییرات جزئی در اسناد مشخصی لحاظ گردد که توسعه‌ دهندگان بر اساس آن می‌دانند که در کدام قسمت عملکرد دارند . در واقع همچنان که در اسناد ترون هم موجود است تنها تغییرات جزئی است که مورد نیاز می‌باشد و توسعه‌ دهندگان تنها به قرارداد اجازه این را خواهند داد که مکان عملکرد خود را بدانند. با در نظر گرفتن تمامی این مواردی که تاکنون ذکر شد ، باید گفت که قراردادهای Solidity با تعدیلاتی جزئی می‌توانند برای برنامه ‌نویسی قراردادهای هوشمند ترون مورد استفاده قرار بگیرند.
خرید و فروش ترون نیز بر اساس همین نکات مهم و با ارزش است که می‌تواند تحت تأثیر قرار بگیرد و باعث افزایش و یا کاهش حجم معاملاتی آن در بازار ارز دیجیتال گردد . در واقع عملکرد قراردادهای هوشمند بر روی شبکه ترون نیز یکی از مسائل مهمی است که توسعه‌ دهندگان این رمز ارز و حتی کاربرانی که به تازگی وارد این عرصه شده‌اند به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. 

برنامه غیرمتمرکز و شبکه ترون

شبکه ترون

هم ‌زمان با پیشرفتی که در اکوسیستم ترون مشاهده می‌کنید و توسعه‌دهندگان و کاربران احتمالی که نیز بر این اساس افزایش پیدا می‌کنند، چارچوب‌هایی برای یکپارچه ‌سازی آن با دقت بسیار بالایی نیز مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد. این موضوع به خصوص بر روی سیستم‌های آنلاین بسیار مورد تائید می‌باشد. در حالی که کامپیوترها، وبسایت ها، اپلیکیشن ها و سایر موارد ممکن است به صورت ذاتی در معرض فناوری غیر متمرکز نباشند ، اما قراردادهای هوشمند بر روی شبکه ترون می‌توانند ارتباط بین این سیستم‌های متمرکز با یک چارچوب توزیع شده را فراهم آورند. 
به عنوان یک مثال واضح برای روشن کردن این مسئله می‌توان به ترون وب نیز اشاره کرد . اگر دانش کامل ‌تری در خصوص زبان برنامه ‌نویسی جاوا اسکریپت داشته باشید، ترون وب می‌تواند چارچوب تعامل ‌پذیر ساده‌ای برای فرایندهای پیشرفته غیر متمرکز برای برنامه‌های موجود باشد.
شبکه ترون ایجاد و توسعه اپلیکیشن های غیر متمرکز را به صورت کاملاً بر روی آن مقدور می‌سازد و ترون وب نقش ارتباطی را در تسهیل این فرایند نیز بازی می‌کند. علاوه بر تمامی مسائلی که تاکنون به آن اشاره کردیم تنها زمان است که می‌تواند نشان دهد که آینده اپلیکیشن های غیر متمرکز ترون در آینده و استفاده منظم از آن‌ها مورد قبول عموم قرار خواهد گرفت یا خیر. در واقع این مسائل می‌توانند به خوبی بر روی پیشرفت شبکه ترون و همچنین بر روی میزان خرید و فروش ترون و حجم معاملاتی آن در بازار ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. از این جهت بهتر است قبل از اقدام به هر خرید و یا فروشی در این زمینه اطلاعات کافی و کاربردی در مورد توسعه این رمز ارز و همچنین برنامه‌های کلی آن و عملکرد قراردادهای هوشمند ترون که در این مقاله به صورت کامل در این خصوص توضیح داده شد به دست آورید.

 

در نهایت باید بگوییم:

یکی از مهم‌ ترین گزینه‌هایی که اکثر شرکت‌ها برای توسعه و راه ‌اندازی پروژه‌های خود ارائه می‌دهند، تا این پروژه‌ها بتوانند باعث یکپارچه‌سازی بلاک چین شوند، قرارداد های هوشمند می‌باشند که در خصوص اتصال مستقیم سیستم‌های متمرکز به بلاک چین در جایگاه بسیار ویژه‌ای قرار دارند.
این مسائل و پیشرفتی که شبکه‌ها بر این اساس به آن دست می‌یابند می‌توانند بر روی میزان خرید و فروش ترون و همچنین میزان معاملات صورت گرفته در ابن بازار جهانی تأثیر بسیار بگذارند. ترون نیز مانند اتریوم با هدف ایجاد یک اینترنت غیر متمرکز وارد عرصه قرارداد های هوشمند شده است تا بتواند تبدیل به یک گزینه مناسب برای توسعه محصولات غیر متمرکز شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی