آقای ارز دیجیتال

تریدر و محقق ارز دیجیتال

آقای ارز دیجیتال

تریدر و محقق ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰


امروزه خرید ماینرهای گران قیمت بیت کوین اولین دلیلی ست که احتمالا شما را از این صنعت پرسود دور می‌کند. مصرف برق، سر و صدای ماینرها، زمان و هزینه بر بودن سیستم خنک کننده همه دست به دست هم داده‌اند تا استخراج ارز روز به روز سخت تر از گذشته شود. شرکت‌های بزرگ ماینینگ، در پی راهی ساده‌تر برای این صنعت بودند و آنها پدیده‌ایی به نام استخراج ابری را به جهانیان معرفی کردند. با ما همراه باشید تا با این نوع استخراج بیشتر آشنا شوید.

استخراج ابری چیست


استخراج ابری راهی‌ست برای استخراج بیت کوین، اما بدون نیاز به استفاده‌ی مستقیم سخت افزارها و نرم افزارهای مرتبط.
اگر چه در این نوع استخراج سود شما نسبت به زمانی که خودتان با دستگاه ماینر اقدام به استخراج ارز می‌کنید کمتر است. اما اگر امکانات و سرمایه لازم را برای خرید و راه اندازی دستگاه ماینر ندارید، این کار می‌تواند سود خوبی برای شما داشته باشد.
بیشتر شرکت‌هایی که امروزه استخراج ابری را انجام می‌دهند، در ابتدا برای جلب اعتماد سودهای خوبی به شما می‌دهند. اما هنگامی که شما مقدار سرمایه ی خود را افزایش می‌دهید حساب شما را مسدود می‌کنند و دیگر به شما اجازه ی برداشت پولتان را نمی‎دهند. لازم است بگوییم، اگر در ذهن شما کلمه‌ی پیگیری خودنمایی می‌کند، باید اضافه کنم که این شرکت‌ها به طور معمول سود شما را از طریق ارزهای مجازی به صورتی که قابل پیگیری نباشد ، واریز می‌کند. 
معرفی یک شرکت خاص، به عنوان شرکتی که بتوان در فرایند استخراج ابری به آن اعتماد کرد، کاری بسیار سخت است. برای پیدا کردن چنین شرکتی تنها نباید به میزان سوددهی کفایت کرد. 
 ممکن است شما در استخراج ابری ضرر کنید، حتی اگر صحبت از شرکت معتبری در میان باشد. بنابراین ضروری ست پیش از قدم گذاشتن در مسیر استخراج ابری حتما اطلاعات لازم را کسب نمائید.

 

استخراج ابری چگونه شما را به سود می رساند؟

استخراج ابری یا کلود ماینینگ، کافی ست این عبارت را در اینترنت جستجو کنید، تعداد بسیار انبوهی از سایت‌های مختلف با وعده های متنوع را خواهید دید. این سایت‌ها با اصطلاحاتی چون بدون دانش و مهارت کافی، با کمترین زمان و بدون هزینه، شما را ترغیب به استخراج بیت کوین یا هر ارز دیجیتال می‌کند. شما از طریق این سایت ها می‌توانید بدون نیاز به ماینر اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال کنید. استخراج ارزهای دیجیتال در خانه گران و پر سر و صدا و زمان بر است در نتیجه اکثر افراد علاقمند به استخراج به دنبال راهی ساده‌تر هستند.
شما با استخراج ابری می‌توانید بدون نیاز به خرید ماینر مقداری از هش ریگ شرکت‌های بزرگ کلود ماینینگ را خریداری نمائید و شروع به استخراج ارزهای دیجیتال کنید. این شرکت‌ها در ابتدا از شما می‌خواهند یک حساب کاربری باز کنید و هزینه‌ایی را به عنوان اجاره و تعمیر دستگاه‌های ماینر پرداخت کنید. با انجام این کار اکثر مردم در سود ماینینگ شرکت دارند.
سودآوری سرویس‌های مختلف استخراج ابری با هم تفاوت‌هایی دارند. در محاسبه‌ی این مقدار عوامل مختلف و بسیار زیادی دخیل هستند. از مهمترین این عوامل می‌توان به معروفیت و شهرت شرکت میزبان اشاره کرد. به همین دلیل بهتر است به سراغ شرکت‌های معروف و شناخته شده برای سرمایه گذاری بروید تا از امنیت سرمایه گذاری خود مطمئن شوید. فراموش نکنید ، به هر سایتی که کلود ماینینگ است، اعتماد نکنید. استخراج ابری هم همانند هر صنعتی مزایا و معایبی دارد.

مزایای استخراج ابری :

در استخراج ابری شما نیاز به گرفتن مجوز و تهیه مکانی مناسب برای ماینرها ندارید. شما با استخراج ابری نیازی به خرید ماینر و تجهیزات جانبی ندارید و هزینه ایی هم برای نصب این تجهیزات پرداخت نمی‌کنید. و بنابراین از هزینه تعمیر و نگهداری تجهیزات معاف هستید.
شما با تجهیزات ابری دیگر سر و صدای آزار دهنده ماینرها را ندارید و همچنین با تعرفه‌های مختلفی که برای هزینه برق در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند سود شما را تحت تاثیر قرار دهد. چرا که ممکن است شما پیش بینی افزایش قیمت برق را نکرده باشید، با افزایش هزینه قبض برق ماینینگ شما ممکن است از سود دهی بیفتد. از پرداخت هزینه‌ی بسیار بالای قبض برق در امان هستید. پس صرفه افتصادی بالایی دارد.
شرکت‌های بزرگ اکثرا خود برق را تولید می کنند یا اینکه هزینه برق ثابتی دارند و نوسان قیمت برق تاثیر چندانی بر سود شما نخواهد داشت. در استخراج شما نیاز به تجهیزات خاصی نیستید و حتی با موبایل این کار امکان پذیر است. 
اما در کنار تمامی این مزایا ، معایبی هم این روش استخراج ارز دیجیتال دارد:

معایب استخراج ابری:

همان طور که تا اینجای مقاله بدون شک متوجه شده‌اید، درآمد شما در استخراج ابری کمتر از زمانی ست که از ماینر استفاده می‌کنید. در استخراج ابری تجهیزات و سخت افزار را اجاره کرده‌اید بنابراین نمی‌توانید آن‌ها را بفروشید. حتما می‌دانید در این نوع استخراج کلاهبرداری بسیار بالاست.
شما در این استخراج اطلاعات شفاف و دقیقی از چگونگی انجام آن ندارید. قادر به کنترل و برنامه ریزی این کار نیستید.
قطعا یافتن یک شرکت امن و قابل اعتماد بسیار دشوار است. شرکتی می‌توان در فرایند سرمایه گذاری به آن اعتماد کرد که واقعا عملیات ماینینگ را انجام دهد و شما را در سود خود شریک کند، پول شما را بیمه کند و قوانین شفافی را به شما ارائه دهد. 
چرا ضرر؟ 
امروزه قیمت ارزهای دیجیتال به شدت در حال نوسان است. افزون بر این، سختی شبکه استخراج نیز همواره مقدار ثابتی نیست.کاهش قیمت بیت کوین منجر به کاهش سود شما می‌شود و حتی ممکن است سرمایه اولیه خود را نیز از دست بدهید. اگر قیمت بیت کوین افزایش پیدا کند ، به طبع آن سختی شبکه نیز افزایش می یابد و سود دریافتی شما هم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. با افزایش سختی شبکه شما به ازای هش ریتی که اجاره کرده‌اید، سود کمتری دریافت می‌کنید. پس در هر دو صورت، با افزایش یا کاهش قیمت بیت کوین احتمال ضرر برای شما وجود دارد. به همین علت است که اکثر سرمایه گذاری ها یکی دو ماه اول سود می‌دهند و پس از اینکه قیمت بیت کوین تغییر کند، این سرمایه ‌گذاری کاملا ضرر است. 
شاید سوالی که برای شما پیش آمده، این است که؛

 چگونه شرکت ها به سود می رسند؟ 

استخراج ابری

هزینه‌ایی که این شرکت‌ها از شما دریافت می‌کنند، تمام یا قسمتی از آن به صورت ارزهایی مانند دلار و یورو است، این شرکت‌ها بخشی از توان ماینینگ خود را در اختیار شما قرار می‌دهند و به این روش سود ثابتی را برای خود تضمین می‌کنند. آن‌ها ریسک خود را در این بازار پرنوسان کم می‌کنند و این ریسک را بر عهده‌ی مشتریان قرار می‌دهند. 
به سراغ  معروف‌ترین شرکت‌های استخراج ابری می‌رویم؛
شرکت‌هایی که در حال فعالیت هستند، برای سرمایه گذاری قابل اطمینان تر هستند. 
Bitcoin Pool
این سایت به طور مستقیم توسط Bitcion.Com ارائه شده است. و بیشترین پرداخت را در میان سایر رقیبان خود دارد.  ثبت نام در این سایت بسیار ساده است و به وسیله ی موبایل نیز امکان پذیر است. شما توسط تلفن همراه خود می‌توانید روند فعالیت و میزان استخراج خود را مشاهده کنید.  حداقل پنل این سایت نسبت به دیگر سایت‌ها حجم بیشتر و هزینه‌ی گران تری دارد. شما برای خرید این پنل، حداقل به 2500 تا3000 هزار دلار احتیاج دارید که به صورت یک قرارداد شش ماهه ارائه می‌شود. 
مزایا :
این سایت فعالیت رسمی و قانونی دارد. و دارای نرم افزار موبایل است. این سایت بالاترین میزان پرداخت سود دهی را در میان رقیبان خود دارد. 
معایب :
این سایت به دلیل قیمت بالای پنل‌ها برای سرمایه گذاری‌های کوچک مناسب نیست. و هزینه‌ایی روزانه بابت نگهداری از شما دریافت می‌کند. تمامی پلن‌های فروش این سایت در حال حاضر بسته است. شما برای وارد شدن به این شرکت می توانید وارد آدرس زیر شوید: mining.bitcoin.com

Hashnest
این سایت با پشتوانه ی شرکت Bitmain  در سال 2014 تاسیس گردید. شرکت اصلی در چین است. اما بسیاری از مزارع بیت کوین در کشورهای دیگر فعال است. اگر درآمد روزانه شما از هزینه نگهداری روزانه شما در این سیستم طی 10 روز کمتر باشد، قرارداد شما به صورت یک طرفه قطع خواهد شد. 
مزایا :
قابل تایید و دارای Data Canter
پشتیبانی توسط Bitmain 
معایب :
حجم و یا پلن پایین برای اجاره به ندرت در این‌ سایت یافت می شود. 
شما می‌توانید برای ورود به سایت به آدرس  Www.hashnest.com مراجعه نمائید. 
STHash
این شرکت در اوایل فعالیت خود، بسیار محدود بود. اما امروزه فعالیت خود را گسترش داده است. و به صورت عمومی اقدام به فعالیت نموده است. محل فعالیت این دفتر و مزارع بیت کوین آن در اروپای شرقی و غرب روسیه می‌باشد و امروزه به گفته‌ی این شرکت دفاتر جدیدی در انگلستان تاسیس شده است. 
مزایا :
در این سایت تعداد بسیار زیادی پلن‌های ارزان و حجم‌های پایین خواهید دید. 
این شرکت ثبت شده و معتبر است. و هزینه‌ی نگهداری بر روی پلن‌ها حساب شده است و نیازی به هزینه‌ی جدا نیست. شما در این سایت مقدار کمی Hashrate  به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. 
معایب :
این شرکت تنها دو ارز دیجیتال را قادر به پشتیبانی است و پلن‌های پرقدرت جهت سرمایه‌های بزرگ متاسفانه ارائه نمی‌دهد. اما جهت سرمایه ی اولیه و کوچک بسیار مناسب است. برای ورود به این سایت، می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید : Www.sthash.com

Hashflare
این شرکت در سال 2013 اقدام به فعالیت نموده است. این وب سایت ارزهای مختلفی را ارائه می‌دهد. 
در حال حاضر همه پلن‌های استخراج این شرکت فروش رفته است و ما منتظر اضافه نمودن تجهیزات جدید برای ارائه پلن ها به مشتریان جدید هستیم. 
مزایا :
ارزهای دیجیتال بسیار مختلفی در این وب سایت ارائه می شود. 
پلن های ساده ایی ارائه می شود و ثبت نام در این سایت بسیار ساده است و نیاز به مدارک شناسایی ندارد. 
معایب :
این وب سایت متاسفانه تجهیزات خود را در هنگام در زمان کاهش زیاد قیمت خاموش می کند. 
ظرفیت‌های این وب سایت خیلی سریع پر می شود. قراردادهای ارائه شده محدود است. 
این شرکت در حال حاضر ارائه خروج بیت کوین را به کاربران خود نمی‌دهد. چرا که تراکنش های این شرکت تایید نشده‌اند. 
شرکت‌های ذکر شده در بالا از میان هزاران سایت مختلف استخراج ابری انتخاب شده‌اند و براساس گزارش‌هایی که هم اکنون ثبت شده شرکت‌های در حال فعالیت و معتبری هستند. 
در انتخاب شرکت های سرویس دهنده :
1_سرویس دهنده‌هایی را انتخاب کنید که معروف تر هستند و چندین سال است مشغول به کار و دادن سوددهی هستند.
2_حرص و طمع وجود شما را فرا نگیرد. با وجود تبلیغ شرکت هایی با سود دهی بالا به سراغ آنها نروید، بدون شک انتخاب سرویس دهنده‌هایی که سودهای بسیار بالایی پرداخت می‌کنند ، منطقی نیست.
3_فراموش نکنید ، شما ممکن است ضرر کنید. بنابراین به اندازه ایی که توانایی آن را دارید، سرمایه گذاری کنید.
فراموش نکنید که؛
این شرکت‌ها هزینه تعمیر و نگهداری را به شکل ارزهای فیات (مانند دلار و یورو) از شما می‌گیرند و پرداخت سود را به شکل ارزهای مجازی انجام می‌دهند. اگر ارزهای مجازی که به عنوان سود دریافت می کنید ارزشی کمتر از هزینه‌ی نگهداری و تعمیر تجهیزات باشد، قرارداد شما طی مدت زمان مشخص دیگر اعتباری نخواهد داشت. برخی شرکت‌های استخراج ابری، با داشتن کلید خصوصی کیف پول، ممکن است اقدام به کلاهبرداری کنند. هیچ گاه کلید خصوصی کیف پولتان را در اختیار هیچ کس قرار ندهید. شرکت‌های استخراج ابری هم هستند که قطعا برای سرمایه شما ارزش قائل هستند، پیدا کردن این شرکت ها غیرممکن نیست ولی بدون شک کاری سخت است. شرکت‌های استخراج ابری مسیری را برای سودجویان هموار کرده اند. سود جویانی که با راه اندازی سایت های جعلی اقدام به دریافت سرمایه مردم می‌کنند و پس از مدتی ناپدید می شوند. مواظب باشید در دام این سودجویان قرار نگیرید. 
در نهایت باید بگوییم:
پیشنهاد ما به شما این است که؛ در سرمایه گذاری استخراج ابری در ابتدا میزان کمی از سرمایه خود را در معرض ریسک قرار دهید و مدت زمانی کمی برای دوره خود در نظر بگیرید. فراموش نکنید ، در هرکاری نیاز به تحقیق و پرس و جو دارید، تا می توانید از افراد آگاه بپرسید و بدون بررسی و تحقیق کردن هیچ گاه هیچ کاری را شروع نکنید. به شعارها و تبلیغات زیبا و فریبنده اهمیتی ندهید. هر صنعتی نیاز به تبلیغات دارد و بدون شک همه‌ی این تبلیغات حقیقت ندارد. 


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی