آقای ارز دیجیتال

تریدر و محقق ارز دیجیتال

آقای ارز دیجیتال

تریدر و محقق ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

معرفی کیف پول برد ولت

اگر قصد داشته باشید در بازار ارزهای دیجیتال شروع به معامله کنید، نیاز به یک کیف پول کریپتوکارنسی دارید. امروزه شرکت‌های بسیاری به طراحی و تولید کیف پول‌های کریپتوکارنسی روی آورده‌اند که هریک از آن‌ها دارای ویژگی خاصی هستند. کیف پول برد ولت یکی از کیف پول‌های محبوب و امن است که با استفاده از آن می‌توان رمزارزهای مختلفی مانند بیت کوین، اتریوم و... را ذخیره، ارسال و دریافت کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این کیف پول بطور کامل آشنا شوید.

معرفی کیف پول برد ولت

برد ولت

 کیف پول برد ولت که نام دیگر آن ERD بوده از محبوب‌ترین کیف پول‌های کریپتوکارنسی است که در تلفن‌های همراه و کامپیوترهای شخصی قابل نصب و استفاده است. این کیف پول از سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس پشتیبانی می‌کند. کیف پول برد ولت از مناسب‌ترین و بهترین کیف پول‌ها برای افراد مبتدی و تازه‌کار است؛ چراکه این کیف پول یک رابط کاربری ساده و آسان دارد.
یکی از مزیت‌های کیف پول برد ولت پشتیبانی از یک صرافی داخلی است، به این ترتیب شما می‌توانید در این صرافی رمزارزهای خود را معامله کنید و دیگر نگران پرداخت کارمزدهای سنگین نباشید. به این خاطر که این کیف پول کاملا رایگان است. اما دقت داشته باشید که کیف پول برد ولت تنها از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می‌کند و دیگر رمزارزها را پوشش نمی‌دهد.

امنیت کیف پول برد ولت

کیف پول برد ولت یکی از امن‌ترین کیف پول‌های موجود است که تا به امروز هیچ گزارشی در رابطه با حمله‌ی هکرها به آن ثبت نشده است. لازم به ذکر است که بلافاصله پس از اینکه این کیف پول را ایجاد می‌کنید، کلیدهای خصوصی بصورت آفلاین در سیستم عامل شما ذخیره می‌شود. در نتیجه این امر امنیت این کیف پول بیش از گذشته می‌شود. یکی از نقاط ضعف که در امنیت این کیف پول وجود دارد این است که در هنگام ساخت و راه‌اندازی اقدامات امنیتی بسیار ضعیفی برای حفاظت از عبارت امنیتی اعمال می‌شود. به همین خاطر می‌توان به سادگی از عبارت بازیابی عکس گرفت و اگر این عکس در جایی منتشر شود هکرها به سادگی به کیف پول کاربر دسترسی می‌یابند.
در هنگام ساخت کیف پول برد ولت باید یک عدد ۶ رقمی به عنوان گذرواژه وارد کنید که این همان رمز عبور شما برای ورود به کیف پول است. همچنین شما می‌توانید از اثر انگشت نیز استفاده کنید تا امنیت را دو چندان کنید.
در نهایت فراموش نکنید که امنیت یک کیف پول تا حد زیادی بستگی به کاربری دارد که از آن استفاده می‌کند و به همین خاطر ضروری است که که هر معامله‌گر یا سرمایه‌گذار برخی از نکات ایمنی را رعایت کند تا حداکثر امنیت در این کیف پول رقم خورد.
اما به راستی چه نکاتی موجب می‌شود که امنیت کیف پول‌های کریپتوکارنسی به حداکثر خود برسند؟ در ادامه به بررسی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

فعال‌‌سازی قابلیت‌های امنیتی

امروزه برخی از کیف پول‌ها برای امنیت بیش‌تر قابلیت‌های امنیتی مختلفی را در خود فراهم کرده‌اند که با فعال‌سازی آن‌ها امنیت یک کیف پول افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است که قابلیت دو امضایی و تایید هویت دو قابلیتی هستند که نسبت به دیگر قابلیت‌ها از اهمیت بیش‌تری برخوردار هستند.

قابلیت دو امضایی

با فعال‌سازی قابلیت دو امضایی امنیت کیف پول بسیار افزایش می‌یابد.  البته دقت داشته باشید که تنها برخی کیف پول‌ها از قابلیت دو امضایی پشتیبانی می‌کنند. قابلیت دو امضایی به این معنا است که تا امضای طرف دوم در یک تراکنش ثبت نشود، نمی‌توان هیچ ارز دیجیتالی از کیف پول برداشت کرد. قابلیت‌ دو امضایی مزیت‌های بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارت است از؛ اسکرو بدون اعتماد، سود حاشیه‌ای بدون اعتماد، امنیت بیش‌تر برای کاربران و...
به طورکلی پیشنهاد ما به شما این است که در اگر کیف پولتان از قابلیت دو امضایی پشتیبانی می‌کند، بلافاصله پس از راه‌اندازی کیف پول آن را فعال کنید تا به این ترتیب احتمال دزدیده شدن ارزهای دیجیتال را به کمترین مقدار خود برسانید.

تایید هویت دو عاملی

تایید هویت دو عاملی از دیگر قابلیت‌های امنیتی است که از ارزهای دیجیتال شما محافظت می‌کند. این قابلیت به این معنا است که برای کیف پول یک کد گذرواژه انتخاب می‌شود که به این ترتیب هیچ فرد دیگری غیر از شما نمی‌تواند به کیف پولتان دسترسی پیدا کند.

حفاظت از گفتار

همانطور که گفتیم امنیت کیف پول تا حد زیادی بستگی به کاربری دارد که از آن استفاده می‌کند، پس تحت هیچ شرایطی اطلاعات کیف پول خود را به دیگری نگویید.

جدی گرفتن مسائل امنیتی

دقت داشته باشید که تا زمانی که مسائل امنیتی را جدی نگیرید، نمی‌توانید از امنیت کیف پول خود اطمینان حاصل نمایید. پس ضروری است که تمام موارد امنیتی که کیف پولتان پشتیبانی می‌کند را پیش از استفاده از آن فعال نمایید.

چگونگی نصب و راه‌اندازی کیف پول برد ولت

برد ولت

کیف پول برد ولت به سادگی در تلفن‌های همراه نصب می‌شود. این کیف پول را می‌توان از راه‌های مختلفی دانلود کرد. برای مثال اگر از مایکت‌های مختلف بصورت مستقیم دانلود کنید؛ بطور خودکار بلافاصله پس از اتمام دانلود، کیف پول بر روی تلفن همراه شما نصب می‌شود.
برای راه‌اندازی این کیف پول پس از بارگذاری بر روی قسمت Get Started کلیک نمایید. حال با توضیحاتی در رابطه با کیف پول برد ولت مواجه می‌شوید که اگر قصد دارید از آن‌ها بگذرید، بر روی Skip کلیک کنید.
در این مرحله باید برای کیف پول خود گذرواژه انتخاب کنید که این گذرواژه ۶ رقمی است. پس از انتخاب گذرواژه‌ها، عبارت بازیابی که ۱۲ کلمه‌ای است برای شما نمایش داده می‌شود. بهتراست که این عبارت را یادداشت کنید و در مکانی امن نگهداری کنید.
در آخر هم کیف پول از شما تست می‌گیرد. در این تست باید درست شبیه دو کلمه‌ای که نمایش داده می‌شود را وارد نمایید و بر روی گزینه‌ی Next کلیک کنید تا به صفحه‌ی اصلی کیف پول وارد شوید.

چگونگی اضافه کردن کوین به لیست رمزارزها در کیف پول برد ولت

احتمالا قصد دارید در کیف پول خود کوین‌های خاصی را جابه‌جا کنید، به همین خاطر ضروری است که نحوه اضافه کردن کوین‌های جدید به لیست موجود را بدانید.
برای این امر در صفحه‌ی اصلی کیف پول بر روی گزینه‌ی Add Wallet کلیک نمایید.
حال کوین موردنظر خود را انتخاب کنید و بر روی Add کلیک نمایید. تا به این ترتیب کوین یا توکن موردنظر به لیست رمز ارزهای کیف پول اضافه شود. همچنین اگر قصد دارید که کوین‌های موجود در لیست کیف پول را حذف کنید؛ تنها کافی است که بر روی گزینه‌ی Remove کلیک نمایید.

چگونگی دریافت کوین یا توکن در کیف پول برد ولت

دریافت کوین یا توکن در این کیف پول بسیار ساده است و برای این امر تنها کافی است که ابتدا ارز دیجیتال مورد نظر را پیدا کنید و آن را به لیست کوین یا توکن‌های خود اضافه کنید. پس از آنکه ارز دیجیتال خود را اضافه کردید، یک بار بر روی آن کلیک کنید تا در انتهای صفحه گزینه‌ای به نام Receive برای شما نمایش داده شود. بر روی این گزینه کلیک کنید. حال برای شما یک بارکد و یک گزینه‌یShare نمایش داده می‌شود که می‌توانید با هر کدام که مایل باشید، کوین خود را دریافت نمایید.

چگونگی ارسال کوین و یا دریافت توکن در کیف پول برد ولت

در ابتدا بر روی کوین یا توکن موردنظر خود کلیک کنید تا وارد یک صفحه‌ی جدید شوید. در انتهای این صفحه گزینه‌ی Send
را مشاهده می‌کنید، برای ارسال بر روی آن کلیک کنید.

با کلیک بر روی این گزینه یک صفحه‌ی جدید مقابل شما باز می‌شود که باید فیلدهای موجود را بطور کامل پر کنید و بر روی گزینه‌ی Send کلیک نمایید.

صرافی داخلی کیف پول برد ولت

کیف پول برد ولت

وجود صرافی داخلی یکی از مزیت‌های کیف پول برد ولت است که با استفاده از آن دیگر نیاز به مراجعه به صرافی نیست و می‌توان در صرافی کیف پول خرید و فروش رمزارزها و ارزهای دیجیتال را انجام داد.
برای استفاده از این صرافی تنها کافی است که از میان گزینه‌های موجود در پایین صفحه بر روی گزینه‌ی Trade کلیک کرد. حال با بارگذاری صفحه جدید قسمت ترید را مشاهده می‌کنید که می‌توانید در این قسمت به ترید ارزهای دیجیتال بپردازید.
چگونگی خرید کوین در کیف پول برد ولت
برای این امر باید در صفحه‌ی اصلی کیف پول بر روی گزینه‌ی Buy کلیک کنید. حال در صفحه‌ی جدید این امکان برای شما فراهم شده است که به راحتی کوین یا توکن‌های مختلف خریداری نمایید.

بازیابی کیف پول برد ولت

دقت داشته باشید که کیف پول شما ممکن است به هر دلیلی از دسترس شما خارج شود، در این شرایط بازیابی کیف پول بیش از گذشته اهمیت دارد.
اگر کیف پول شما بطور کامل حذف شده است و قصد دارید که آن را بازیابی کنید، باید پس از نصب کیف پول بر روی گزینه‌ی Restore Wallet کلیک کنید تا کیف پول شما بازیابی شود.
 
دقت داشته باشید زمانی که بر روی این گزینه کلیک می‌کنید، باید عبارت بازیابی که در ابتدای ساخت کیف پول به شما نشان داده شده را وارد نمایید. پس از آنکه این عبارت را وارد نمودید، کیف پول شما بازیابی می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

آموزش کار با تنظیمات کیف پول برد ولت

 

تنظیمات یکی از بخش‌های ضروری و مهم در هر کیف پولی است. برای آنکه به تنظیمات کیف پول برد ولت واردشوید، بر روی گزینه‌ی More کلیک کنید. صفحه‌ای که بارگذاری می‌شود همان صفحه‌ی تنظیمات این کیف پول است که در ادامه به بررسی بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.
Scan QR Code
احتمالا با این گزینه آشنایی دارید و برای اسکن کیف پول‌های دیگر از آن استفاده کرده‌اید.
Preferences
 این گزینه از تنظیمات امکانات بسیار زیادی برای کاربران فراهم می‌کند که آشناترین آن‌ها این است که شما می‌توانید در این بخش نوع واحد پولی کیف پول خود را به سادگی تغییر دهید.
Security Settings
 با استفاده از این گزینه می‌توانید تنظیمات امنیتی کیف پول خود را بطور کامل تغییر دهید. البته دقت داشته باشید که کیف پول برد ولت در دسته کیف پول‌هایی قرار می‌گیرد که از قابلیت دو امضایی و تایید دو مرحله‌ای پشتیبانی نمی‌کند، به همین خاطر در این گزینه این قابلیت‌ها را مشاهده نخواهیدکرد.
Support
همانطور که گفتیم کیف پول برد ولت دارای یک تیم پشتیبان قوی و بسیار سریع است. شما با این گزینه می‌توانید با این تیم ارتباط برقرار کنید و مشکلات خود را بیان نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

ویژگی‌های کیف پول برد ولت

کیف پول برد ولت

کیف پول برد ولت دارای ویژگی‌های بسیاری است که در ادامه به معرفی و بررسی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.
·       رابط کاربری ساده و کاربر پسند
این نوع کیف پول رابط کاربری ساده و بسیار آسانی دارد که همه‌ی افراد با هر سطح علم و اطلاعات از دنیای کریپتوکارنسی می‌توانند از آن استفاده کنند و معاملات خود را انجام دهند.
کیف پول برد ولت از دو صفحه‌ی اصلی تشکیل شده که یکی برای ارسال پول و دیگری برای دریافت پول است. همچنین این کیف پول دکمه‌های ناوبری آسانی نیز در نمایشگرهای کوچک خود دارد که کار با آن را ساده‌تر می‌کند.
لازم به ذکر است که رابط ساده و کاربر پسند این کیف پول یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیاد آن در میان مردم است.
·       حریم خصوصی ایمن
همانطور که گفتیم کیف پول برد ولت امنیت بسیار بالایی دارد. این امنیت حریم خصوصی کاربران را نیز شامل می‌شود. به این ترتیب اعضای تیم کیف پول برد ولت به اطلاعات کاربران دسترسی ندارد یا اینکه این دسترسی بسیار محدود و کنترل شده است.
·       ثبت نام آسان
ثبت نام در کیف پول برد ولت بسیار آسان بوده و بدون آنکه نیاز باشد مراحل طولانی و پیچیده‌ای را بگذرانید، انجام می‌شود. دقت داشته باشید که شما تنها در چند ثانیه می‌توانید در این کیف پول ثبت نام کنید.
·       پشتیبانی سریع
این کیف پول در دسته کیف پول‌هایی جای می‌گیرد که تیم پشتیبانی قوی و سریعی دارد. درنتیجه شما می‌توانید در هفت روز هفته بصورت ۲۴ ساعته مشکل خود را به این تیم اطلاع دهید و در کوتاه‌ترین زمان شاهد حل و رفع شدن آن باشید.

مزایا و معایب کیف پول برد ولت

کیف پول برد ولت دارای مزایا و معایب بسیاری است که در ادامه به بررسی و مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

مزایای کیف پول برد ولت

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزیت کیف پول برد ولت رایگان بودن آن است. همچنین برای ثبت نام و شروع معاملات در این کیف پول نیاز به گذراندن مراحل پیچیده و طولانی نیست. شایان ذکر است که این مراحل در برخی کیف پول‌ها آنقدر سخت گیرانه و طولانی هستند که کاربر از نصب کیف پول موردنظر منصرف می‌شود و به سراغ کیف پول دیگری می‌رود.
از دیگر مزایای این کیف پول، صرافی داخلی آن است که با آن می‌توان بطور مستقیم به شبکه بیت کوین متصل شد و به دریافت و ارسال این رمزارز پرداخت.
کیف پول برد ولت یکی از امن‌ترین کیف پول‌های موجود است که تمام تلاش خود را بکار می‌برد تا از اطلاعات مشتریان خود بطور کامل حفاظت کند. از دیگر مزایای این کیف پول می‌توان به پشتیبانی سریع و فعال آن و ایجاد کردن خودکار آدرس کیف پول برای هر تراکنش اشاره کرد.

معایب کیف پول برد ولت

همانطور که گفتیم کیف پول برد ولت قابلیت تایید دو مرحله‌ای و قابلیت دو امضایی ندارد. به همین خاطر این کیف پول نسبت به کیف پول‌هایی که دارای این قابلیت‌ها هستند امنیت کمتری دارد. همچنین امروزه افراد با این قابلیت‌ها به خوبی آشنا شده‌اند و از اهمیت آن‌ها نیز اطلاع دارند، درنتیجه تمایل دارند که بیش‌تر از کیف پول‌هایی استفاده کنند که دارای این قابلیت‌ها هستند.
از دیگر معایب این کیف پول این است که کاربر برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین نیاز به سیستم‌های متفرقه‌ای علاوه بر خود اپلیکیشن دارد که همین امر موجب می‌شود که او سردرگم و شود. همچنین دقت داشته باشید که کیف پول برد ولت از آلت کوین‌های مختلف پشتیبانی نمی‌کند و آن‌ها را در لیست دارایی‌های خود قرار نداده است.

جمع بندی
در مطالب فوق به بررسی دقیق کیف پول برد ولت پرداختیم و تنظیمات آن را بطور کامل بررسی کردیم. همچنین ویژگی و مزایا و معایب این کیف پول را نیز بطور کامل برشمردیم. کیف پول برد ولت یکی از کیف پول‌های معروف و محبوب با رابط کاربری ساده و کاربر پسند است. هر معامله‌گر و سرمایه‌گذاری با هر سطح اطلاعات و سواد در رابطه با دنیای کریپتوکارنسی می‌تواند از آن استفاده کند. این کیف پول را می‌توان به سادگی بر روی تلفن همراه نصب کرد و شروع به معاملات ارزهای دیجیتال کرد.
لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی کیف پول برد ولت یک تیم سریع و قوی است که در تمام ۳۶۵ روز سال بطور ۲۴ ساعته به کاربران خود مشاوره ارایه می‌دهند.
اما فراموش نکنید این کیف با تمام مزایای خود از قابلیت دو امضایی و تایید دو مرحله‌ای پشتیبانی نمی‌کند که این امر موجب می‌شود کاربران به آن کمتر اعتماد کنند، اما با این وجود این کیف پول از امنیت بالا و خوبی برخوردار است و تا به امروز هکرها موفق نشدند که به آن نفوذ کنند و ارزهای دیجیتال و رمز ارزهای آن را به سرقت ببرند.
در نهایت این نکته را به خاطر داشته باشید که تمام کیف پول‌های دنیای کریپتوکارنسی دارای مزایا و معایب خاصی هستند. پس ضروری است که پیش از آنکه معاملات خود را در بستر آن‌ها انجام دهید، بطور کامل در رابطه با آن‌ها تحقیق کنید و جوانب ممکن را بررسی نمایید.
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی