آقای ارز دیجیتال

تریدر و محقق ارز دیجیتال

آقای ارز دیجیتال

تریدر و محقق ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

معرفی ۶ تا از بهترین ارزهای دیجیتال متاورس


متاورس را می‌توان به عنوان نسل بعدی اینترنت در نظر گرفت.شما از طریق واقعیت مجازی (VR) به متاورس دسترسی خواهید داشت. به جای تایپ بر روی صفحه کلید و خواندن از طریق صفحه، از نمایشگری مانند هدست واقعیت مجازی یا عینک هوشمند استفاده خواهید کرد و دستگاه های ردیابی حرکت به شما امکان می‌دهند آزادانه در متاورس حرکت کنید. شما حتی قادر خواهید بود با افراد و اشیاء دیگر تعامل داشته باشید.

متاورس


با یک متاورس واقعاً تکامل یافته، می‌توانیم از کشورها، مرزها، فرهنگ‌ها، برندها و حتی قوانین فیزیک فراتر برویم.
ما می‌توانیم از متاورس برای انجام هر کاری که می‌خواهیم استفاده کنیم، از کار و بازی گرفته تا نیازهای روزمره زندگی، مانند صحبت کردن با پزشک یا مطالعه برای آزمایش.
Metaverse به عنوان یک ایده برای اولین بار به عنوان تخیل بارور نیل استفنسون ظهور کرد. او در رمانش با نام Snow Crash درباره متاورس صحبت کرد. او آن را به عنوان یک فضای دیجیتال مشترک برای کاربران برای فعال کردن فضای واقعیت مجازی و شبکه های فیبر نوری توصیف می‌کند.
به گفته متاورس، شامل نسخه های مجازی هر روز، فضاهای معمولی، پارک ها، ساختمان ها و فضاهای وحشی است که قانون فیزیک را اعمال نمی‌کند. قوانین در این جهان فقط به تخیل فرد محدود می‌شود.
به معنای واقعی، متاورس ETP یک ارز رمزنگاری شده است که به کاربران امکان می‌دهد تراکنش های مختلفی را انجام دهند. کاربران تراکنش های خود را با استفاده از نماد ETP انجام می‌دهند. ETP از الگوریتم Ethash برای استخراج سکه های جدید استفاده می‌کند. Metaverse ETP که در سال 2017 تأسیس شد، می‌تواند در پلتفرم‌های معاملاتی مختلف برای هر نوع اصلی ارز دیجیتال خریداری شود.
انواع ارزهای رمزنگاری شده عبارتند از BTC، ETH، XRP یا ارزهای فیات مانند: USD، دلار کانادا و یورو.
 
 
 

آیا Crypto کلید متاورس است؟

متاورس

NFTها و ارزهای دیجیتال راه حل دسترسی به ماهیت  مجازی متاورس هستند. با NFT ها، می‌توانید کارت های دیجیتالی از خانه های مجازی و گجت ها گرفته تا لباس های دیجیتالی برای آواتارها، هنرهای دیجیتال یا سایر موارد مجازی داشته باشید. NFT های شما توسط بلاک چین مصون می‌شوند و از سرمایه های دیجیتال شما در برابر دوباره کاری  یا هک نگهداری می‌کنند.
با این حال، بسیاری از NFT ها، از جمله موارد ذکر شده در اینجا، پتانسیل رشد و امکان خود را ثابت کرده‌اند، به همین دلیل است که مردم به طور فزاینده ای آنها را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری می‌بینند.
متاورس این ظرفیت را دارد که ابزارهای زیادی را باز کند، اما نوید واقعی در پایان در درون کاربر نهان است. شما می توانید با کسب درآمد از هنر دیجیتال خود از دارایی های دیجیتال خود درآمد کسب کنید. دارایی های دیجیتالی مانند جمع آوری کمک های مالی، بازی ها و مجموعه ها را می توان ایجاد کرد.
 و سپس به عنوان دارایی های درون بازی توکن کنید یا آنها را به بازی های پولی تبدیل کنید. کاربران می توانند توکن های غیر قابل مبادله را سرمایه گذاری کرده و معامله کنند و بدون نیاز به بازی، پول واقعی به دست آورند.
ما می‌توانیم یک حقیقت مجازی همانند دنیای خودمان ابداع کنیم و در سویه های مخصوص آن را بهینه ساخت. تا آن زمان، همه چی بستگی به استفاده از یک بلاک چین متاورس دارد که اطلاعات موجود در آن را ایمن و تأیید می‌کندو یک ارز دیجیتال که از آن پشتیبانی می‌کند. سرانجام، بهترین رمز عبور برای استفاده در آینده رمز عبوری است که به شما امکان می دهد به دنیایی که می خواهید در آن زندگی کنید دسترسی داشته باشید.

متاورس چه ارتباطی به کریپتو دارد؟

متاورس به گونه ای طراحی شده است که به طور یکپارچه با دنیای فیزیکی و مجازی ازدواج کند و به شما این امکان را می‌دهد که در یک دنیا آیتم هایی به دست آورید یا بسازید و آنها را در جهان دیگر به اشتراک بگذارید.
 
در دنیایی که می‌توانید حضور مجازی داشته باشید و هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید و انجام دهید، به بودجه نیاز دارید و سرمایه از طریق رمزنگاری به دست می‌آید.
ارزهای رمزپایه مانند متاورس به فناوری بلاک چین متکی هستند. اینترنت که ما در حال حاضر استفاده می‌کنیم یک سیستم توزیع شده است، اما متاورس غیرمتمرکز است، به این معنی که متعلق به همه کسانی است که به آن دسترسی دارند و مالک آن هستند. همین سیستم غیرمتمرکز توسط شبکه‌های ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.
اگرچه متاورس هنوز در مراحل اولیه است، فناوری بلاک چین تا حدودی بهتر استقرار یافته است. بلاک چین نوعی از پایگاه داده است که به شبکه ای از رایانه ها بستگی دارد. اطلاعات تأیید شده و به بلاک چین اضافه می‌شود و یک رکورد تغییرناپذیر از تراکنش ها و داده ها ایجاد می‌کند. فناوری بلاک چین ستونی در قلمرو کریپتو است، اما کاربران دیگری از جمله متاورس نیز در حال ظهور هستند.
بلاک چین متاورس چندین ویژگی آشنا دارد، از جمله بیش از 1100 گره غیرمتمرکز در شبکه اتریوم. و محتوای قابل حمل، به این معنی که هر چیزی که در متاورس آپلود می‌کنید می‌تواند به راحتی به هر پلتفرم دیگری منتقل شود.
با بلاک چین متاورس، شما بازنمایی دیجیتالی خود و آنچه تولید کرده اید ایجاد می‌کنید و مالک آن هستید. شما می توانید به راحتی و بدون دخالت شخص ثالث به هر چیزی دسترسی داشته باشید، استفاده کنید، و وارد یا صادر کنید. شما بر تجربه خود استقلال کامل دارید و می‌توانید از واقعیت مجازی، افزوده، ترکیبی یا توسعه یافته یا هر فناوری دیگری برای لذت بردن از بهترین تعاملات ممکن بدون محدودیت فضای فیزیکی استفاده کنید. افزودن دارایی‌های دیجیتال و ارزهای رمزنگاری شده به سادگی می‌تواند به اقتصاد جهانی کمک کند و به رویاهای بی حد و حصر شما زنده شود.

6 تا از بهترین های متاروس

1- Axie Infinity (AXS)

اکسی اینفینیتی


Axie Infinity یکی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان امروز است. ارزش بازار آن با 60.9 توکن در گردش به 7.8 میلیارد دلار می‌رسد. این Metaverse ETP بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. Axie Infinity (AXS) عملا یک بازی نبرد است.
این بازی از حیوانات خانگی دیجیتالی بازی های ویدیویی قدیمی ژاپنی به نام پوکمون و تاماگوچی الهام گرفته شده است. بازیکنان فرصت ایجاد، تجارت و نبرد با موجودات دیگری به نام Axies را دارند.
این محورها توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند. The Axies در این بازی ها با بیش از 500 عضو بدن مشخص شده است. علاوه بر این، این آکسی ها می‌توانند هفت بار تولید مثل کنند، با همتایان آکسی که فرزندان جدیدی تولید می‌کنند. علاوه بر این، این فرزندان را می‌توان در بازی فروخت.
توکن حاکم در بازی Axie Infinity Shards نام دارد و در پلتفرم Axie Infinity استفاده می‌شود. بازیکنان فرصت های مختلفی برای به دست آوردن توکن های خود دارند. آنها می‌توانند Axies را پرورش دهند، در مسابقات مختلف شرکت کنند، در مسابقات برنده شوند و توکن ها را ببرند. توکن‌های AXS قابلیت استفاده وجوه جامعه را تعیین می‌کنند.
AXS در چند ماه گذشته در بین ارزهای دیجیتال برنده بوده است و به 29700 درصد رسیده است. با این حال، قبل از سرمایه گذاری، باید وضعیت فعلی چنین Metaverse ETP را بررسی کنید.
2- Decentraland (MANA))
decentraland بعد از Axie Infinity در میان لیست برترین های محبوب ترین ارزهای دیجیتال قرار دارد. بیش از 1.8 میلیارد توکن در گردش با ارزش بازار 7.2 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است. مانند AXS، Decentraland (MANA) یک انجمن واقعیت مجازی است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است.
دنیای مجازی داخل MANA متاورس آن است. این متاورس به 90601 قطعه زمین حاوی NFT تقسیم شده است. کاربران می‌توانند بسته‌های خود را توسعه دهند و در صورت تمایل از آنها کسب درآمد کنند.
MANA ارز دیجیتال بومی Decentraland است. کاربران می‌توانند از MANA برای خرید قطعات زمین، پوشیدنی ها، آواتارها و محصولات بیشتر از بازار استفاده کنند. قیمت های مانا طی چند ماه گذشته 175 درصد افزایش یافته است.
علاوه بر این، Decentraland همچنین شامل پشتیبانی بومی برای شبکه Matic است. این امکان انجام معاملات با کارمزد کمتر را فراهم می‌کند. آنها حتی اولین جشنواره موسیقی چند روزه را با حضور هنرمندانی مانند Paris Hilton و Deadmau5 ترتیب دادند.
 
 
 
Sandbox از پشتیبانی بسیار زیادی پشتیبانی کرده است تا یکی از محبوب ترین توکن های متاورس در بازار باشد. با انتشار آلفا خود، Sandbox (SAND) به یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاران بالقوه Metaverse ETP تبدیل شده است.
SAND مشابه MANA است. با این حال، جهان SAND بسیار بیشتر بازی‌سازی شده است. برخی The Sandbox، نسخه Fortnite Decentraland را ترجیح می‌دهند. Sandbox یک دنیای بازی مجازی کاملاً توسعه یافته است که بازیکنان را قادر می‌سازد تا با انجام فعالیت‌ها در پلتفرم مجازی، توکن کسب کنند.
به عبارت دیگر، یک مدل بازی برای کسب درآمد است. در این دنیای مجازی، بازیکنان کوئست های مختلفی را انجام می‌دهند و از توکن های SAND به دست آمده برای خرید زمین و اشیاء دیگر استفاده می‌کنند. از زمان پیاده‌روی در متاورس، MANA نیز مسیری مسلط را به خود دیده است. می‌توانید MANA را از پلتفرم های صرافی مانند Crypto.com، Binance، BlockFi، Gemini و غیره خریداری کنید
3-ستاره اطلس (ATLAS)
ستاره اطلس به شما این فرصت را می دهد تا تجربه خود را فراتر از عالم زمینی ببرید.
در این موقع، ستارگان محدودیت های شما هستند و می‌توانید کل جهان از احتمالات را کشف کنید. می‌توانید سفینه فضایی سفارشی‌شده‌تان را بگیرید و عمیقاً در یک متاورز منحصربه‌فرد کاوش کنید، به یک گروه بپیوندید یا یک جناح بسازید، و دنیایی را ایجاد کنید که همه متعلق به شماست.
ATLAS رمز متاورس است که به این دنیای منحصر به فرد انرژی می‌دهد. بلاک چین متاورس Solana به اندازه اتریوم سریع، مصون و معتمد است، اما واحدتر و ارزان تر است. می‌توانید از مجموعه های متاورس ATLAS برای خرید هر دارایی‌های دیجیتالی که برای علامت گذاری شده است استفاده کنید.
مانند خاک، کشتی، کارمندان خدمه و تجهیزات استفاده کنید. همچنین می‌توانید از ATLAS برای خرید پولیس، ارز درون بازی که برای تدبیر جنبه های خاصی از تجربه بازی شما ضروری است، استفاده کنید. به ویژه، شما به POLIS نیاز دارید تا با قضاوت و مدیریت جامعه خود، دنیای جدید خود را هدایت کند.
در حالی که متاورس ستاره اطلس یک مفهوم منحصر به فرد با یک توکن متاورس مناسب است، این دو نشانه  ATLAS و POLIS  می‌توانند برای برخی گیج کننده یا خسته کننده باشند. با این حال، جوانب مثبت بسیار بیشتر از معایب آن است، و Star Atlas دنیایی پر جنب و جوش و هیجان انگیز با NFT ها است که جذابیت های مجازی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
4-بازی‌های گالا (GALA)
Gala Games یک اکوسیستم بازی است که به بازیکنان کنترل بیشتری بر تجربه بازی خود می‌دهد. بازیکنان می توانند NFT هایی داشته باشند که عملکردهای مختلف بازی را تسهیل می‌کند، یا می‌توانند اقلام را به کاربران دیگر بفروشند، مبادله کنند یا هدیه دهند. Gala Games دارای انواع NFT ها مانند CraneBot است که می‌تواند در بازی خاصی که به آن تعلق دارد یا در بازی های دیگر در همان اکوسیستم استفاده شود.
همانند سایر بازی‌های متاورس، گالا گیمز دارای نشانه اصلی خود است که GALA نامیده می‌شود. GALA به صورت رمزنگاری ایمن است و به عنوان رسانه اصلی مبادله بین بازیکنان استفاده می‌شود. گره‌ها و بازیکنان توسط GALA پاداش می‌گیرند، گره‌ها از طریق توکن تشویق می‌شوند و بازیکنان برتر برای بازی کردن، توکن کسب می‌کنند.
بازیکنان همچنین می‌توانند از GALA برای به دست آوردن صدایی در مدیریت Gala Games استفاده کنند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از کنترل تقریباً بی‌سابقه‌ای بر محتوا و توسعه بازی‌های جدید لذت ببرند.
اگرچه Gala Games هنوز در مراحل ابتدایی خود است، تیم سازنده اهداف و نقشه راه را به وضوح تعریف کرده است تا به آنها در رسیدن به این اهداف کمک کند. توکن GALA پتانسیل زیادی برای رشد دارد و پلتفرم بازی در حال حاضر در حال توسعه چندین بازی دیگر است که قرار است به زودی عرضه شود. بازیکنان و گره‌ها با توکن‌های GALA و پاداش‌های NFT تشویق می‌شوند.
یکی از بزرگترین قرعه کشی های Gala Games این است که بازی ها رایگان هستند. بازیکنان می‌توانند یک حساب کاربری ایجاد کنند و بدون هزینه، هزینه یا اشتراک بازی کنند. با این حال، از آنجایی که Gala Games در شبکه اتریوم است، کاربران ممکن است هنگام تلاش برای انتقال سکه یا تکمیل تراکنش‌ها، با هزینه‌های بالای گاز مواجه شوند.
5- بلاک چین جریان (FLOW)
Flow یک شبکه بلاک چین پسند توسعه‌دهنده است که برای پشتیبانی از انواع برنامه‌ها، بازی‌ها و دارایی‌های دیجیتال طراحی شده است. معماری چند گره ای و چند نقشی آن بدون خرد شدن مقیاس می‌شود و عملکرد گره های جداگانه را تخصصی می‌کند و سرعت و توان عملیاتی را بهبود می‌بخشد. Flow یکپارچگی داده‌های کاربران را حفظ می‌کند و به آنها حداکثر حریم خصوصی و امنیت را می‌دهد و در عین حال دارایی‌های دیجیتالی قابل معامله در بازار آزاد را ارائه می‌دهد.
بلاک چین Flow ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری را نیز ارائه می‌کند، از جمله قراردادهای هوشمند نوشته شده در Cadence، زبان برنامه‌نویسی که برای کاربران ارزهای دیجیتال امن‌تر و آسان‌تر است. توسعه دهندگان طیف گسترده ای از ابزارها و پشتیبانی داخلی دارند، در حالی که مصرف کنندگان به رمپ های پرداخت راحت و با استفاده آسان دسترسی دارند. Flow از مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) با تقسیم اعتبار بین چندین نوع گره استفاده می‌کند. هر نوع گره باید در تایید تراکنش ها دخالت داشته باشد. چیزی که Flow را از بقیه متمایز می‌کند، عمدتاً معماری چند نقشی آن است که به شبکه اجازه می‌دهد تا بدون خرد شدن مقیاس شود.
از آنجایی که Flow به طور خاص برای پشتیبانی از بازی های رمزنگاری و کلکسیون های NFT طراحی شده است، ممکن است در ابتدا فرصت های تعامل محدود شود. کاربران می توانند NFT ها را از طریق بازار یا سایر برنامه ها خریداری کنند یا می‌توانند دارایی های دیجیتال را از طریق NBA Top Shot معامله کنند. توسعه دهندگان به طیف گسترده ای از ابزارهای داخلی دسترسی دارند که ایجاد DApps یا آزمایش ساده را آسان می‌کند.
توکن FLOW سکه اصلی Flow است. اعتبار سنجی ها از طریق FLOW تشویق می‌شوند و توکن به عنوان یک روش پرداخت عمل می کند. FLOW اساساً ارزی است که شبکه را تغذیه می‌کند و اکوسیستم برنامه هایی را که در بالای آن ساخته می‌شوند حفظ می‌کند.
6-NetVRk
توکن‌های NetVRk مانند سایر توکن‌های Metavars برای دست یابی به سرمایه‌های مجازی مانند املاک، خانه‌ها، ترابرها و غیره استفاده می‌شوند.
شما حتی می توانید از توکن‌ها برای خرید فضای تبلیغاتی استفاده کنید که درآمد غیرفعال ایجاد می‌کند، و توکن‌های زیادی برای ایجاد ثروت و پیشرفت بیشتر دنیای خود در انتخاب شما می‌گذارد. این توکن همچنین به شما امکان می‌دهد تا سهمی در NetVRk خریداری کنید و بر اساس تعداد توکن‌های متاورس که در شبکه سهام داشته‌اید، سود ثابتی به شما می‌دهد.
متاورس NetVRk به همه کاربران اجازه می‌دهد تا دنیای مجازی رویاهای خود را با حجم نامحدودی از محتوای منحصر به فرد بسازند و بسازند. این پلتفرم تجربیات و تعاملات بی پایانی با سایر کاربران ارائه می‌دهد و برای مشارکت جوایزی اعطا می‌کند.
در حالی که احتمالات هیجان انگیز است، چند اشکال وجود دارد. NetVRk روی شبکه اتریوم اجرا می‌شود و هزینه های گاز و سایر هزینه ها می‌تواند زیاد باشد. NetVRk همچنین جدیدتر از برخی از پلتفرم های دیگر است، به این معنی که هنوز ممکن است برخی از اشکالات در سیستم وجود داشته باشد.
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی