آقای ارز دیجیتال

تریدر و محقق ارز دیجیتال

آقای ارز دیجیتال

تریدر و محقق ارز دیجیتال

  • ۰
  • ۰

معرفی بهترین کیف پول‌های Savings اتریوم


امروزه بسیاری از افراد از طریق هولدکردن ارز دیجیتال اتریوم سود خوبی به دست می‌آورند، به همین جهت تعداد افرادی که به پس‌انداز ارز دیجیتال اتریوم ترغیب و تشویق می‌شوند، روزبه‌روز در حال افزایش است. اما به راستی از چه کیف پول‌هایی می‌توان برای پس‌انداز طولانی مدت ارز دیجیتال اتریوم استفاده کرد؟ در ادامه قصد داریم به بررسی دقیق کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم بپردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

کیف پول اتریوم

کیف پول ارزهای دیجیتال

امروزه اتریوم یکی از رمزارزهای محبوب، پرطرفدار و باارزش است. لازم به ذکر است که اتریوم در رده‌ی دوم یعنی پس از بیت کوین ازنظر ارزش و محبوبیت قرار دارد. به همین خاطر کیف پول‌های بسیاری برای این ارز دیجیتال طراحی و راه‌اندازی شده است که هریک از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است.
از میان انبوه کیف پول‌های اتریوم برخی بطور اختصاصی برای پس‌انداز یا هولدکردن ارز دیجیتال اتریوم طراحی شده‌اند.

کیف پول پس‌انداز اتریوم و نحوه عملکرد آن

 با استفاده از کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم می‌توان بلافاصله پس از ساخت حساب کاربری با انتقال دارایی‌ها و سرمایه به سود رسید.
کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم به افراد مقدار مشخصی از اتریوم‌های شما را قرض می‌دهند و در ازای این امر به حساب شما سود مشخصی واریز می‌کنند. دقت داشته باشید که این سود مشخص است اما ثابت نیست. به این معنا که عواملی می‌توانند بر روی آن تاثیر بگذارند و افزایش دهند. برای مثال افزایش قیمت اتریوم مقدار این سود را نسبت به قبل افزایش می‌دهد.
لازم به ذکر است که هر فرد می‌تواند تا حداکثر ۸ درصد از دارایی هولدشده خود، سود دریافت کند.بدون شک می‌دانید که این نرخ سود بسیار بالاتر از نرخ سود در بانک‌های سنتی یا دیگر موسسات مالی است.
بطورکلی می‌توان گفت امروزه با تکنولوژی و فناوری‌های بلاکچین هرفرد از طریق وام‌دهی می‌تواند سود بسیار خوب و بالایی از ارزهای دیجیتال هولدشده خود، دریافت کند.
اگر شما هم از افرادی هستید که به سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت اتریوم علاقمند هستند، حتما می‌دانید که انتخاب و استفاده از یک کیف پول مناسب تاچه حد در این امر موثر است. این کیف پول می‌تواند علاوه بر امن نگه‌داشتن دارایی‌ها، سود خوب و بالایی برای شما به ارمغان آورد. اما دیگر مزایای

استفاده از کیف پول پس‌انداز ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

مزایای استفاده از کیف پول پس‌انداز ارز دیجیتال اتریوم

استفاده از کیف پول پس‌انداز اتریوم دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به بررسی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.
پردازش آسان
بلافاصله پس از ساخت حساب تنها با گذراندن چند مرحله‌ی ساده می‌توانید اترهای خود را به یکی از کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم انتقال دهید و به سود دست پیدا کنید.
اگر بطورکلی مروری بر این روند داشته باشیم، شامل ثبت‌نام کردن در کیف پول پس‌انداز اتریوم، تکمیل فرایند KYC و واریز ‌اتر به حساب کاربری می‌شود. لازم به ذکر است که شما پس از واریز اترها به حساب خود، بطور خودکار شروع به دریافت سود می‌کنید و نیاز به انجام مراحل خاصی نیست. پس می‌توان گفت هر فرد حتی افراد با کم‌ترین اطلاعات در رابطه با کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم می‌تواند از این روش سود به دست آورند.
جالب است بدانید که امروزه برخی از ارائه‌دهندگان خدمات کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم، به کاربران در ازای ثبت‌نام مزیت‌هایی ارائه می‌دهند.

ریسک پایین

همانطور که می‌دانید امروزه بیش‌تر پلتفرم‌هایی که به کاربران خود سود زیادی ارائه می‌دهند، در دسته پلتفرم‌های با ریسک بالا قرار می‌گیرند. اما کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم ریسک زیادی به همراه ندارند.
لازم به ذکر است که نرخ سود کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم در صورتی بالا خواهد بود که  هولدرها رمز ارزهای خود را به افراد در ازای یک سود مشخص قرض دهند و درآمد دریافتی خود را با تمام هولدرهای کیف پول پس‌انداز اتریوم به اشتراک بگذارند.
جالب است بدانید که امروزه برخی از ارائه‌دهندگان کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم از طریق وثیقه‌گذاری اجباری و بیش از مقدار قرص داده شده میزان ریسک و خطر را بسیار کاهش می‌دهند.

درآمد انفعالی

بدون شک شما هم یکی از افرادی هستید که به کسب درآمد انفعالی و بدون زحمت علاقه‌ی بسیاری دارید و به دنبال پیدا کردن روش‌های این نوع کسب درآمد هستید. استفاده از کیف پول‌های اتریوم یکی از راه‌های این نوع کسب درآمد است.
دقت داشته باشید که سود شما در زمان مشخص بطور خودکار به کیف پولتان واریز می‌شود و شما می‌توانید آن را برداشت کنید یا اینکه در کیف پول خود آن را نگهداری کنید. در این صورت سود شما با مبلغ قبل تلفیق می‌شود و بصورت تصاعدی رشد سود خود را مشاهده خواهید کرد.
دسترسی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به منابع مالی

کیف پول‌های اتریوم در هفت روز هفته بصورت ۲۴ ساعته می‌توان استفاده کرد. همانطور که می‌دانید بانک‌ها این ویژگی را در خود ندارند و تنها در ساعت‌های مشخص به کاربران خدمات ارائه می‌دهند.
جالب است بدانید که امروزه در برخی از کیف پول‌های اتریوم می‌توان بصورت آنی میزان اتریوم موردنظر را خریداری کرد یا اینکه آن را به فروش رساند.

کدام کیف پول Savings اتریوم را انتخاب کنیم؟

اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال است که تعداد زیادی کیف پول امن و منحصربفرد برای آن طراحی و تولید شده است، در ادامه به بررسی مهم‌ترین کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم می‌پردازیم.

نکسو

نکسو یکی از پلتفرم‌های وام‌دهی منحصربه‌فرد است که دفتر مرکزی آن در سوئیس قرار دارد. با استفاده از این پلتفرم هر فرد می‌تواند بدون آنکه کوین‌های خود را به فروش رساند و برای بار دوم آن‌ها را خریداری نماید، وام دریافت کند.دقت داشته باشید که دریافت وام در پلتفرم نکسو بستگی به رمز ارزهای موجود در حساب هر کاربر دارد.
لازم به ذکر است که در حال حاضر نمی‌توان از طریق پلتفرم نکسو به خرید و فروش اتر پرداخت، اما می‌توان در این پلتفرم از طریق هولد کردن انربوک بلافاصله به سود زیادی دست یافت.
دقت داشته باشید که حداکثر میزان سودآوری از طریق پلتفرم نکسو تا ۸ درصد تعداد کل اتریوم‌هایی است که در حساب هر فرد وجود دارد. همچنین با انتخاب Nexo FLEX کاربر می‌تواند علاوه بر سودی که از طریق قرض‌دادن اتریوم‌های خود دریافت می‌کند، ۱ درصد سود افزوده نیز دریافت کند.
در نهایت شایان ذکر است که توسعه‌دهندگان پلتفرم نکسو امنیت آن را تا حد زیادی تضمین می‌کنند.

معرفی کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نکسو

نکسو دارای کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیاری است که در ادامه به بررسی محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

کیف پول نرم‌افزاری تراست

کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست یکی از کیف پول‌های چندارزی است که تحت کنترل و نظارت صرافی محبوب و بزرگ بایننس قرار دارد. این کیف پول یکی از امن‌ترین کیف پول‌های موجود است، چراکه کلیدهای خصوصی هر کاربر تنها بر روی دستگاه او ذخیره می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد، به این ترتیب احتمال هک این کیف پول به پایین‌ترین میزان ممکن می‌رسد.

کیف پول نرم‌افزاری متامسک

کیف پول متامسک در دسته کیف پول‌های متن‌باز قرار می‌گیرد، به همین جهت توسعه‌دهندگان از سراسر جهان می‌توانند کد منبع آن را مشاهده کنند و با یافتن ایرادات و نواقص نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند. همچنین کیف پول متامسک رابط کاربری ساده و بسیار آسانی دارد و هر کاربری می‌تواند به سادگی از آن استفاده کند.
کیف پول متامسک یک کیف پول آنلاین است، به همین خاطر در برابر حملات فیشینگ امنیت چندانی ندارد، به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که تمام دارایی‌های خود را در این کیف پول نگهداری نکنید.

کیف پول نرم‌افزاری سیف پل

کیف پول سیف پل بر روی کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های همراه قابل نصب و استفاده است و از سیستم‌های بسیاری ازجمله اندروید، آی او اس، مک و... پشتیبانی می‌کند. این کیف پول یکی از کیف پول‌های صرافی بایننس است به همین جهت اعتبار و محبوبیت بالایی دارد.
لازم به ذکر است که امروزه رمزارزهای مختلف و بسیاری ازجمله اتریوم، ترون و... در این کیف پول معامله می‌شوند. همچنین دقت داشته باشید که رابط کاربری کیف پول سیف پل بسیار ساده است و هر فرد با هر میزان اطلاعات می‌تواند از آن استفاده کند.

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس

کیف پول لجر نانو ایکس یکی از کیف پول‌های امن و محبوب است که رابط کاربری بسیار ساده و آسانی دارد.
لازم به ذکر است که امنیت این کیف پول بسیار بالا است، چراکه امنیت حاکم بر این کیف پول، امنیت دو لایه‌ای است. به این معنا که کلیدهای خصوصی به امن‌ترین روش ممکن ذخیره می‌شوند و امکان حمله هکرها تقریبا در آن صفر است.

کیف پول سخت‌افزاری ترزور وان

کلیدهای خصوصی در کیف پول ترزور وان در اختیار هر کاربر قرار می‌گیرد، به همین خاطر احتمال حمله هکرها به این کیف پول بسیار کم است. همچنین این کیف پول علاوه بر بیت کوین از آلت کوین‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

کیف پول سخت‌افزاری مای اتر ولت

 مای اتر ولت یکی از کیف پول‌های امن و متن‌باز بوده که کاملا رایگان است و هیچ هزینه و کارمزدی ندارد.
امنیت این کیف پول بسیار بالا است و کلیدهای خصوصی کاربران را تنها در سیستم آن‌ها ذخیره می‌کند. همچنین مای اتر رابط کاربری بسیار ساده و آسانی نیز دارد.

کیف پول سخت‌افزاری ترزور تی

ترزور تی شباهت بسیاری به ترزور وان دارد، اما دقت داشته باشید که تفاوت این دو کیف پول در این است که ترزور تی صفحه نمایش بسیار شفاف‌تری دارد. همچنین این کیف پول همانند ترزور وان امنیت بسیار بالایی دارد و حمله هکرها در آن به ندرت اتفاق می‌افتد.
از ویژگی‌های این کیف پول می‌توان به امنیت بالا،‌ صفحه لمسی، قابلیت چند ارزی بودن و... اشاره کرد.

بلاک فای

بلاک فای از دیگر پلتفرم‌هایی است که به طراحی و تولید کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم مشغول است. بلاک فای عملکردی مبتنی بر ساختار سطح‌بندی شده دارد که مطابق با آن تا ۵ درصد از سود سالیانه به هولدرهای اتریوم تعلق می‌گیرد.
کار با پلتفرم بلاک فای بسیار ساده و آسان است و هر کاربر می‌تواند به سادگی از آن استفاده کند.
لازم به ذکر است که پلتفرم بلاک فای امروزه بر روی تلفن‌های همراه نیز قابل نصب و استفاده است. بطورکلی می‌توان گفت بلاک فای یکی از ارائه‌دهندگان کیف پول‌های امن پس انداز اتریوم است.

یوهولدر

یوهولدر یکی دیگر از پلتفرم‌های پس انداز ارز دیجیتال اتریوم است که دفتر مرکزی آن در کشور سوئیس قرار دارد. این پلتفرم بر روی تلفن‌های همراه و کامپیوترهای شخصی قابل نصب و استفاده است.
هولدرهای اتریوم علاوه بر سود مرکب ۵.۵ درصد سود سالانه دریافت می‌کنند. پرداختی‌های یوهولدر بصورت هفتگی انجام می‌گیرد. همچنین دقت داشته باشید که بافاصله پس از واریز اتریوم سودآوری شما آغاز خواهد شد. فراموش نکنید که شما باید در ابتدا ۵۰۰ دلار اتر به کیف پول یوهولدر واریز کنید تا بتوانید کار خود را با آن شروع کنید.

شبکه سلسیوس

شبکه سلسیوس یک پلتفرم مبتنی بر بازار موبایل است، به همین خاطر این شبکه یا پلتفرم راه‌حل‌های کم نظیر و فوق‌العاده‌ای جهت کسب سود از ارز دیجیتال اتریوم به شکل مبتنی بر موبایل به کاربران ارائه می‌دهد. بطورکلی می‌توان گفت سلسیوس یک پلتفرم مدرن با هدف کنارزدن بانک‌ها است.
دقت داشته باشید که با استفاده از سلسیوس دارایی‌ها تا ۱۰۰ اتر به میزان ۵.۳۵ درصد سود سالیانه دریافت می‌کنند و دارایی‌های بیش از ۱۰۰ اتر به میزان ۳.۵۲ درصد سود سالیانه دریافت می‌کنند.
 پلتفرم سلسیوس امنیت بسیار بالایی دارد و شخص سوم و هکرها به راحتی نمی‌توانند به آن نفوذ کنند. همچنین دارایی‌های سلسیوس میان کیف پول‌های سرد و صرافی‌ها در جریان هستند تا به این ترتیب سطح امنیتی توزیع افزایش یابد.

امنیت شبکه سلسیوس

همانطور که گفتیم امنیت شبکه سلسیوس بسیار بالا است. این امنیت در توکن‌ها توسط الگوریتم اثبات سهام ایجاد می‌شود. بطورکلی می‌توان گفت شبکه سلسیوس امنیت بسیار بالای خود را مدیون پلتفرم‌های ویژه‌ی خود است.
در حقیقت کاربران خود امنیت تمام دارایی‌های موجود در کیف پول سلسیوس را تامین می‌کنند. همچنین لازم به ذکر است که مقدار زیادی از دارایی‌های شبکه سلسیوس در کیف پول‌های سخت‌افزاری ذخیره می‌شوند و مقدار زیادی نیز در روند وام‌دهی شبکه در گردش است. در نتیجه این امر کاربران تقریبا هیچ نگرانی از امنیت دارایی‌های خود ندارند.

مزایا و معایب پلتفرم سلسیوس

شبکه سلیسیوس

پلتفرم سلسیوس دارای مزایا و معایب بسیاری است که در ادامه به بررسی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

مزایای شبکه سلسیوس

 در شبکه سلسیوس هیچ محدودیت یا حداقلی جهت واریز و شرکت در برنامه‌های وام‌دهی وجود ندارد و این بزرگ‌ترین مزیت این شبکه است.از دیگر مزیت‌های این شبکه این است که کاربران به سادگی می توانند انتخاب کنند که چه توکن یا کوینی را به عنوان پاداش دریافت کنند.

معایب شبکه سلسیوس

ارز دیجیتال و شبکه سلسیوس تازه‌کار و ناشناخته است، به همین جهت بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عیب این شبکه این است که کاملا ناشناخته است و سرمایه‌گذاری در آن ریسک بسیاری دارد.

کیف پول‌های ارز دیجیتال سلسیوس

همانطور که می‌دانید جهت آنکه بتواند پس‌انداز طولانی مدت اتریوم خود را در شبکه سلسیوس شروع کنید نیاز به کیف پول دارید، در ادامه به بررسی مهم‌ترین این کیف پول‌ها می‌پردازیم.

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس

کیف پول لجر نانو اس یکی از کیف پول‌های امن و محبوب است. دقت داشته باشید که کلیدهای خصوصی در این کیف پول بصورت آفلاین ذخیره می‌شوند و تنها در اختیار کاربران قرار دارد که به این ترتیب احتمال حمله هکرها بسیار کاهش می‌یابد. این کیف پول از رمزارزها و ارزهای دیجیتال بسیاری پشتیبانی می‌کند و بر روی کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های همراه قابل نصب و استفاده است. از دیگر ویژگی‌های لجر نانو اس این است که به احراز هویت دو مرحله‌ای، پین کد ایمن و دیگر قابلیت‌های امنیتی مجهز است.

کیف پول سخت‌افزاری کیپ کی

این کیف پول در سال ۲۰۱۵ توسط یک کمپانی آمریکایی طراحی و تولید شد. کیپ می یک کیف پول سخت‌افزاری است که تا زمانی که به کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های همراه متصل نشده، شبیه به یک هارد اکسترنال است. کیف پول کیپ کی بدنه بسیار محکمی داشته که از پلاستیک و فلز بسیار با کیفیتی ساخته شده است. همچنین این کیف پول مانند دیگر کیف پول‌ها یک عبارت بازیابی در اعتبار کاربر قرار می‌دهد.

کیف پول نرم‌افزاری کوینومی

کیف پول کوینومی رابط کاربری بسیار ساده و آسانی دارد که هر فرد می‌تواند با هر مقدار دانش و اطلاعات از آن استفاده کند. کوینومی از ارزهای دیجیتال بسیار و مختلفی پشتیبانی می‌کند و بر روی کامپیوترهای شخصی و تلفن‌های همراه قابل نصب و استفاده است. همچنین این کیف پول از سیستم عامل‌های مختلفی مانند ویندوز، مک، اندروید، آی او اس و... پشتیبانی می‌کند.
از معایب کیف پول کوینومی نیز می‌توان به این اشاره کرد که در زمان تبدیل رمزارزها از کاربران علاوه بر هزینه تبدیل کارمزد نیز دریافت می‌کند. همچنین در برخی شرایط به‌روزرسانی این کیف پول کمی زمان‌بر است. از دیگر کیف پول‌های این شبکه می‌توان به کیف پول سخت‌افزاری ترزور، کیف پول تحت وب مای اتر ولت و... اشاره کرد.

جمع بندی

در مطالب فوق به بررسی کیف پول‌های پس‌انداز اتریوم پرداختیم. همانطور که گفتیم امروزه پس‌انداز ارز دیجیتال اتریوم یکی از روش‌های محبوب، رایج و پرطرفدار کسب درآمد از رمزارز اتریوم است که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند.
امروزه با افزایش تعداد کاربران دنیای ارزهای دیجیتال شرکت‌های بسیاری در حال طراحی و تولید کیف پول‌های ارز دیجیتال ازجمله کیف پول پس‌انداز اتریوم هستند، به همین خاطر ضروری است که پیش از انتخاب هر یک از این کیف پول‌ها اطلاعات لازم را در رابطه با آن‌ها به دست آورید و تمام جوانب ممکن را بسنجید تا به این ترتیب بهترین نتیجه و بیش‌ترین سودآوری را برای شما به دنبال آورند.
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی